16 september 2006

Ett beklagande och en förhoppning

Jag beklagar att det inte har blivit så många rapporter från valrörelsen här på bloggen. Jag har helt enkelt inte haft tid. Det har ofta varit aktiviteter från tidiga morgonen (flygbladsutdelning vid pendeltåget) till sena kvällen (debatter och möten), och har jag någon gång varit hemma så har det funnits så mycket annat att göra - till exempel förberedelser för nästa dags arbete. På sätt och vis är det väl synd att jag inte hunnit rapportera, eftersom jag har träffat så många människor och lyssnat på så mycket intressant information. Visste ni till exempel att det finns elever på Sjötorpsskolan som inte fått lunch vissa dagar senaste veckan eftersom maten tagit slut? Fullständigt horribelt, tycker jag. Det är bara ett exempel på en av alla de små och stora saker som vi måste förbättra i vår kommun. Jag hoppas innerligt att väljarna i morgon kommer att ge oss det mandat vi behöver - allra helst att Allians för Huddinge ska få egen majoritet i fullmäktige.

Inga kommentarer: