19 augusti 2005

Ny plats, nya funktioner, ny grafisk form

Redan i våras började jag fundera på att förnya min hemmagjorda blogg genom att flytta den hit till Blogspot. Sedan gjorde jag ett välbehövligt uppehåll över sommaren - ibland behöver man lite ledigt - men idag är kommunpolitikens sommaruppehåll officiellt över. Idag damp det ner två rejäla buntar med kommunstyrelsehandlingar i mitt brevinkast. Det tycks mig vara ett utmärkt tillfälle att både börja blogga igen och att göra det på en ny plats, med nya funktioner och en ny grafisk form.

Jag hoppas att den nya bloggen ska bli en trivsam upplevelse för oss alla, men framför allt hoppas jag naturligtvis att den ska bidra till att driva ut sossarna ur kommunalrådskorridoren i Huddinges kommunalkontoret om drygt ett år.

Välkomna!

Inga kommentarer: