27 december 2006

Det är mycket med det tekniska...

Tillbringade ett par timmar i kommunhuset på eftermiddagen. Jag har fått ett litet rum i en förbindelsekorridor som jag sprungit igenom otaliga gånger utan att reflektera över att det faktiskt fanns några dörrar bakom vilka folk satt och försökte jobba. Idag var det min tur, men just idag var det inte speciellt mycket spring. Bortsett från ett par samtal var det inte heller speciellt mycket politik, utan min insats har handlat om att få igång dator, telefon och mobiltelefon - inte det lättaste, ska jag säga, men det känns som om jag i alla fall gjorde vissa framsteg. Därför kan jag stolt meddela att min nya e-postadress på kommunen nu är karl.henriksson@huddinge.se och mitt telefonnummer är 08-535 301 69. Hör gärna av dig när du har något på hjärtat, men lämna inga meddelanden på telefonsvararen just nu, för den kommer jag nog inte ha hunnit få ordning på förrän någon gång i nästa vecka...

Inga kommentarer: